سخنگوی آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به شکل عمد مراکز این آژانس را که پناهگاه آوارگان فلسطینی شده‌اند، هدف قرار می‌دهد.

آنروا: اسرائیل مراکز ما در غزه را به عمد هدف قرار می‌دهد

به گزارش قدس انلاین، سخنگوی آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه اظهار داشت: ما معتقد بودیم که در هدف قرار دادن مقرهای ما اشتباهی صورت می‌گیرد، اما آنچه در میدان اتفاق می‌افتد نشان دهنده چیز دیگری است و قابل قبول نیست. ما درصدد مستندسازی همه این اتفاق ها و انتقال آن به سطحی هستیم که با قوانین بین‌المللی سروکار دارد.

وی اولویت این سازمان را حفظ جان غیرنظامیان و تعداد افراد آواره پناه داده شده در تاسیسات آنروا را ۹۱۴ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: در اردوگاه جبالیا ۲۱ مدرسه داریم و رفت و آمد در نوار غزه و ارتباط با خدمه ما بسیار دشوار است.

ابو حسنه با تاکید بر اینکه برای تعیین میزان واقعی خسارت، گذرگاه‌های انسانی و آتش بس نیاز است، گفت: ما به سختی ۳۰ درصد نیازها را تامین می‌کنیم و مقادیر سوختی که وارد نوار غزه شده قطره‌ای در اقیانوس است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، به طور عملی چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.